pondělí 19. prosince 2011

Outfit dne: sobotní večer se sálovkou

Ahoj všichni,
doufám, že stíháte nasávat vánoční atmosféru a nestresujete se z učení a nestíhání tak jako já. Dnešní příspěvek bude můj první outfitový, fotky jsou pořízené narychlo před odchodem, jelikož jsme pak zapomněli vzít foťák s sebou. Outfit je ze sobotního večera, kdy jsem šla s přítelem na vánoční večeři sálovkového klubu CF Radobýl, ve kterém hraje. Chtěla jsem něco pohodlného, ale zároveň hezkého, zvolila jsem svoje oblíbené černé jeggins a tričko, které jsem si dovezla z Londýna.


Tričko a tílko Forever 21, Jeggins Bershka, Botky Deichmann , Kabelka HM
A ještě jeden pohled zezadu - miluju ten krajkový kytičkový detail...


Doufám, že se Vám bude líbit :o) mějte hezký předvánoční týden

Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)