úterý 27. prosince 2011

A máme po Vánocích

Ahoj všem,
letos mi Vánoce hrozně rychle utekly, zaprvé jsem měla školu až do 22.12. a poslední týdny se psaly testy a odevzdávaly eseje a prezentace, takže jsem vůbec nestíhala nasát vánoční atmosféru, a dnes už se zase musím učit na zítřejší zkoušku, takže jsme všechny návštěvy příbuzných podnikli už včera nebo jsem je musela kvůli učení vynechat.

Nicméně doufám, že vy jste na tom byly lépe a přidávám pár obrázků některých krásných dárků, které jsem dostala.

Protože mám na Vánoce i svátek, dostávám ráno nějaké maličkosti, letos jsem dostala kruhový šátek z HM a krásný diář od Albi.
Jedna rychle pořízená neupravená fotka

Už se těším až si do něj zapíšu všechny naplánované akce, zatím tedy spíše zkoušky...


Kosmetické dárky
 Většinu kosmetiky jsem dostala od rodičů a brášků. Postupně ji budu testovat, tak se těšte na recenze.
Paletka The Berlin Collection od Catrice

Od přítele jsem dostala nový parfém Love of Pink od Lacoste.

Hadříky
Od babiček i rodičů jsem dostala hodně oblečení, některé už jste viděli v mých předchozích článcích.Určitě Vám některé kousky ukážu také v outfitových postech. 
Vestička a tuniky, obojí HM

Pletené svetro/vesto/šaty - Ann Christine, červené kožené kalhoty -  Bershka, kožešinová vestička - HM

Modré šaty s průsvitným vrškem - New Yorker, černé šaty s otvorem na zádech - Bershka, krajkové tělové šaty - HM
Další úžasné dárky:

 A největší dárek nakonec 
5. ledna odlétám do Číny 
Letenku kreslil tatínek a bráchové :)

Užívejte si volna dokud můžete a držte mi pěsti na zkoušky 

Vaše Evelin

5 komentářů:

  1. Ta čokoládová maska je skvělá, úúúžasně voní!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se ještě víc těším, až ji vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. téééda, ty jsi asi byla nejhodnější na světě, takovejch darů, tebe ježíšek miluje :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ta letenka je fakt sladka :-)Bobble mam a jsem moc spokojena, coz mi pripomina, ze bych si mela jit koupit novy filter!

    OdpovědětVymazat
  5. Aný já mám hlavně hodně ježíšků :o)
    To Plum Foolery taky doufám, že Bobble nezklame, musím se zaměřit na lepší pitný režim

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)