sobota 3. prosince 2011

New in

Ať žijí slevy v H&M - ve středu jsem s mamkou zavítala do H&M v Letňanech a uchvátily nás jejich slevy. Na fotce jsem schválně nechala cedulky, abyste viděly "jak drahý" náš nákup byl. Všechny věci, kromě lesků na rty uvidím sice až pod stromečkem, ale s Vámi se o ně podělím v předstihu :o) Miluju jejich rozevlátá tílka, tohle bude moje třetí, už mám krémové a černé.


Pro doplnění: tílko nahoře stálo 20 Kč a svetr/šaty byly za 300 Kč
Nemohla jsem odolat  těmhle roztomilým vánočním kouličkám, ve kterých se skrývají balzámy na rty a koupila si rovnou obě barevné varianty - kdo by odolal za cenu 20 Kč.


Také jsem si vyzvedla svojí objednávku z Ryoru. Čaj je výborný pro celkové pročištění, já ho používám hlavně kvůli své věčně problematické pleti, stejně jako tyčinku Aknestop na nedokonalosti. Nejvíc se těším až vyzkouším samoopalovací mléko. Jako dárek k objednávce jsem dostala malé odličovací mléko, které nádherně voní.
A nakonec něco z dětské říše...dostala jsem od rodičů tenhle JOJO adventní kalendář plný gumových bonbónů, které zbožňuju.

Musím se polepšit a přestat nakupovat vánoční dárky pro sebe...dávám si předsevzetí a nekoupím si nic, dokud nebudu mít všechny dárky nakoupené :o) A jak jste na tom vy? 

Vaše Evelin

1 komentář:

Děkuji za všechny komentáře :o)