úterý 13. prosince 2011

Drama s názvem pasové fotografie

Předem se chci omluvit, že jsem dlouho žádný nový článek nepřidala, ale zrovna jsem ve stádiu, kdy vůbec nestíhám. Včera jsem přišla z jedné práce abych doma strávila 5 hodin nad druhou prací, ve škole je to samý test a do toho vánoční přípravy. Dárky už mám vymyšlené všechny, jen je musím nakoupit, snad seženu dnes něco v Praze ale do víkendu bych chtěla mít všechny doma :o)

Nicméně k titulku článku - nesnáším průkazové fotky. Vždycky než dojdu k fotografovi, říkám si, že by ta fotka nemusela být tak hrozná, že v zrcadle nevypadám zase tak špatně, a pak, někde mezi zrcadlem, stoličkou a fotoaparátem se stane chyba a fotka není vůbec taková jako by měla být. Myslím, že tak jedna ze tří pasových fotek není úplně hrozná. Nemám ráda ty situace, kdy někde s partou lidí potřebujete ukázat občanku a začne horor. Všichni se chtějí podívat na vaší fotku, porovnají to se stávajícím vzhledem, donutí vás ukázat ostatní doklady a hlasitě se tomu všemu zasmějí.... Jedna povedená fotka se mi podařila před třemi lety a od té doby jí používám na všechny dokumenty, jelikož si jí doma vždycky okopíruju na fotopapír a rozdíl není poznat. Jenže včera jsem se dozvěděla, že na vízum do Číny, kam mě taťka v lednu bere, je potřeba co nejaktuálnější fotografie. Normálně bych zase vzala svojí "povedenou" pasovu, hodila do kopírky a hotovo, jenže u víza se bojím, že i změněná barva vlasů by mohla být problémem, na fotce jsem totiž ještě blondýna, ale ve skutečnosti mám už zase svojí tmavě hnědou barvu, stejně jako v cestovním pasu. A tak v rámci sjednocení barvy vlasů jsem s opět vydala k fotografovi. No co dodat, někde se zase stal problém a tak myslím, že lepší by bylo nechat si odbarvit vlasy a použít starou fotku...

A jak jste na tom vy?

Příště už slibuji smysluplnější povedenější článek

Mějte hezký den

Vaše Evelin

2 komentáře:

  1. Mi povídej, pasová fotka mě zrovna čeká. Počítám že doma bude všechno ok. a jakmile vylezu před barák zafouká ten super zimní větříček a můžu jít do háje i z půlhodinovou přípravou. Nakonec stejně na fotce vypadám jako bych vylezla z postele :)

    OdpovědětVymazat
  2. znám moc dobře :D moje nejhorší fotka je na řidičáku, kde jsem s ofinou. Podle mě mi ofina slušela mnohem mnohem víc než patka co mám teď ,nicméně pasová fotka si to nemyslí a já tam vypadám fakt strašně :D:D:D
    jinak super blog, těším se na další články:) sleduju! a pokud se ti bude chtít, mrkni ke mě :)
    sweetlittlesuzie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)