pátek 27. ledna 2012

Lakovací recenze

K Vánocům jsem dostala nové tři laky a tak se s Vámi chci podělit o moje názory na ně.

1. Time for romance - Essence
Tenhle lak jsem dostala od mamky v mém kosmetickém balíčku. Sama jsem na tuhle barvu měla zálusk, tak jsem byla moc ráda, že mamka měla stejný vkus.  Jinak k samotnému laku: musela jsem ho natřít ve dvou vrstvách, jedna byla moc průsvitná. Na nehtech mi vydržel neoprýskaný 3 dny a vůbec, jako všechny laky se třpytkami, mi nešel odlakovat. Nemáte na to nějaký trik?  Ale celkově jsem s ním spokojená, za cenu 29,90 je skvělý. 

2. Berlin - Catrice

Tenhle jsem dostala dárkem od mého brášky, který mi ho koupil společně s kosmetickou paletkou Catrice. Sama jsem si ho v drogerii vůbec nevšimla a tak mi udělal velkou radost, protože má naprosto úžasnou barvu. Dobře se nanáší, stačila mi jedna vrstva a výsledek byl super. Co mě ale velmi zklamalo byla výdrž laku, hned druhý den už byl zničený a to i s použitím výborného Top Coat laku od Sally Hansen. Myslím, že je škoda, že Vám lak vydrží je jeden den, ale odstín se mi tolik líbí, že se lak stane mým oblíbencem i přes to, že to bude vždy jen na jeden den. Cena laku je cca 60 Kč.

3. Circus confetti - Essence
Omlouvám se, ale lepší fotka se mi v mém málo osvětleném pokoji nepovedla, časem snad přibude lepší. tenhle lak je z řady Nail Art Special Effect, kterou jsem chtěla otestovat. Podle mě je nejlepší z těchto tří laků.  Zatím jsem ho ještě nepoužila samotný, vždy přes nějaký barevný lak, ale nikdy nezklamal. Dobře se nanáší a počtem vrstev ovlivníte počet flitrů na nehtech. Já osobně dávám jednu až dvě vrstvy. Výdrž má naprosto úžasnou, možná je to i tím, že mezi třpytkami prostě žádné nedokonalosti vidět nejsou, ale mě vydržel na rukou týden bez odštěpků a neoprýskaný a vydržel by možná i déle, jen jsem ho už musela odlakovat protože jsem chtěla něco méně výrazného. Odlakovávání je zase trochu obtížnější, ale to mu na kvalitě neubírá. Cena je zase kolem 60 Kč což je super.

A co Vy? Vyzkoušely jste nějaký z těchto tří laků? Který lak Vás zklamal a který naopak považujete za skvělý? Těším se na vaše komentáře.

Vaše Evelin 

4 komentáře:

  1. Na to odlakováni třpytek je dobrý, když si nastříhas tamponek, namočís do odlakovače, přiložíš na nehet a obalíš alobalem. Nechat to tak 10min a třpytky jsou fuč:)

    http://janebeautiful.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Jani hned to zkusím, zrovna mám posledním nalakované nehty :)

      Vymazat
  2. jééé, toho od CATRICE je škoda, že nedrží, ten odstín je vážně neobvyklý a krásný :) jinak, trošku netradičně takhle na blog - všecko nej nej nej k narozkám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Jo je to hrozná škoda, mě se totiž moc líbí jejich laky, mají super odstíny...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)