sobota 7. ledna 2012

Co si s sebou balím - 2. část

Tento článek bude o mém příručním zavazadle, do kterého si, jako většina, balím to nejnutnější, bez čeho bych se v průběhu letu neobešla.


Moje příruční zavazadlo je tentokrát kabelka od Amisu, nejedu s příručním kufrem, ten bere taťka a stejně nemám tolik věcí, takže by byl poloprázdný.


Doklady a mobil jsem si uložila do vintage peněženky, kterou někde našla moje babička a dala mi jí. Moc se mi líbí, každá půlka se otevírá zvlášť a já jí asi budu nosit i jako malé psaníčko.




Jelikož budeme přespávat v Dubaji a nebudeme u sebe mít velké kufry, vzala jsem si základní make-up věcičky, abych se ráno mohla trochu zkulturnit, dále ještě kartáček a pastu, krém na ruce a deodorant.


Místo znovu-uzavíratelného sáčku vozím kosmetickou taštičku Joy, která byla jako dárek u časopisu a na letišti mě s ní normálně pouští. 


Abych se po cestě nenudila, vzala jsem si časopis a učení, protože hned po návratu jdu na dvě zkoušky. Také  jsem si přibalila pár sladkostí, odličovací ubrousky a vlhčené ubrousky, které si s sebou beru vždycky a používám je nejen na ruce, ale jsou výborné jako záchrana pokud se například šikovně něčím polijete. 



Doufám, že se článek líbil, pro někoho možná bude pomůckou při balení na cesty.


Mějte se tu krásně


Vaše Evelin

4 komentáře:

  1. Vintage peněženka je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  2. tá kabelka je krásna :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásná kabelka! :)
    http://thepartofmylove.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. mame podobnu, takmer totoznu kabelku:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)