pondělí 30. ledna 2012

Dámský dýchánek - outfit

Dneska jsme po dlouhé době vyrazili s kamarádkami  Kačkou a Džejný na pokec do kavárny. Známe se už neuvěřitelných 16 let protože jsme spolu chodili na základku a poté také na gympl. Dnes už každá studujeme v jiném městě a tak se bohužel nevídáme tak často, jak bych si přála. Nejraději chodíme do Kavárny Orbis, kam jsme zavítaly i dnes. Je to malá útulná kavárnička pod Máchovými schody, kde mají ty nejúžasnější dortíky a nejlepší horkou čokoládu. Já osobně miluju jejich výzdobu, které vévodí černobílé staré rodinné fotografie. 


S Džejný

S Kačenkou - mou budoucí dvorní fotografkou
Díky slečnám jsem konečně mohla nafotit nějaké hezké fotky venku, kde by byl vidět můj outfit, doufám, že brzo přibudou další fotky a že se Vám outfit bude líbit.

Chtěla jsem dneska něco pohodlného a zároveň stylového a teplého. Zvolila jsem béžový oversized svetr, k němu černé punčocháče, přes které jsem raději oblékla i legíny a mušketýrské boty. Outfit jsem doplnila mým oblíbeným kloboukem a teplou šálou.

Bunda - Reserved, Svetr - Ann Christine, legíny a klobouk - HM, punčocháče - CA, šála - maminky práce, boty - obchod v Německu, kabelka - Stradivarius 




A kam nejraději chodíte s kamarádkami vy? Těším se na Vaše komentáře

Vaše Evelin

1 komentář:

  1. Moc ti to dneska slušelo :) (i když tobě vždycky ;)) škoda jenom, že já tu fotku kazim :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)