čtvrtek 28. listopadu 2013

Oblíbenci 11/13

Tak už tu máme konec listopadu a já pro vás mám další várku oblíbenců. Za minulý měsíc toho nebude tolik, jelikož jsem ho trávila stěhováním, hledáním práce, malováním bytu a předvánočním úklidem. Většinu času jsem tak trávila bez make-upu a v teplákách, a i když se mi naskytla příležitost někam si vyrazit, většinou jsem sáhla jen po BB krému, pudru, řasence a balzámu na rty. 


Parfém Lovestruck od Very Wang budu muset někam schovat, jelikož neskutečně rychle ubývá a u nás bohužel není k dostání. Dostala jsem ho od přítele k Vánocům a kromě léta jsem ho používala nejvíc ze všech parfémů, které mám, tomu flakonku se prostě nedá odolat.


Když už jsem se malovala, sáhla jsem po Matte Magique od L´orealu, dříve jsem měla problém s jeho nanášením, takže jsem ho moc nepoužívala. Tenhle měsíc jsem mu chtěla dát znovu šanci a zkusila ho nanést pomocí Expert Face brush od Real techniques a bylo vystaráno. Make - up hezky kryje a nezalézá do pórů, bez podkladu vydrží cca 6 hodin, pleť opravdu matuje a přitom nevysušuje.

Pudr Lasting Perfection jsem kupovala v Anglii jen jako záchranu na pár dní než odjedu domů, kde na mě bude čekat Stay Matte od Rimmel, ten ale čeká doteď, jelikož ho anglický protivník zahnal do kouta. Pro mě zatím jeden z nejlepších pudrů, který jsem vyzkoušela. Na pleti vydrží dlouho, nedělá žádné hnusné mapy a stál asi 3 libry.

BB krém od Rimmelu byl můj nejvěrnější parťák když jsem vybíhala do obchodu nebo na rychlou návštěvu příbuzných. Krytí a výdrž není vůbec zázračná, takže po dvou hodinách už jsem vypadala stejně, jako když ráno vstanu, ale jako rychlá pomoc byl super.





Štětec jsem už vychvalovala výše, je to můj zatím nejoblíbenější co se nanášení makeu-upu týká. Stipple brush od Sigmy jsem přestala úplně používat a do testování beauty blenderu se neřítím, protože jsem teď naprosto spokojená. Jsem zvědavá, jestli Hakuro, který možná přinese Ježíšek tohohle krasavce trumfne.


Řasenka Better than False Lashes od Catrice byla v říjnovém Ladyboxu, jako první se do ní zamilovala moje mamka a potom jsem jejímu kouzlu propadla i já. Řasy krásně prodlouží, zahustí a během dne se nijak nedrolí. I bez použití očních stínů vypadaly moje oči moc hezky a několik lidí se mě ptalo, kde jsem si nechávala prodloužit řasy, takže opravdu dostává svému názvu a je lepší než umělé řasy.


Při stěhování jsem našla v jedné z kabelek zapomenutý balzám na rty z HM, našla jsem mu místo na nočním stolku a používala ho několikrát denně.

Uklízení a malování skvěle obstál nový lak na nehty Space Dust v odstínu 003 Aurora, který jsem si na začátku měsíce koupila, dík třpytkám vydrží na nehtech krásný celý týden. Naposledy jsem ho zkombinovala s nude lakem od OPI, jak jste mohli vidět na instagramu.

Vím, že toho nebylo moc, příští měsíc se ale můžete těšit na speciální vánoční články a na konci roku na velkou dávku mých TOP za celý rok, doufám, že už ve formě videa.

Krásný advent Vám všem!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)