středa 13. listopadu 2013

L´oreal Skin Perfection

Před odjezdem z Anglie jsem v Superdrug objevila novou řadu Skin Perfection od L´oreal, která je primárně určená pro pleť od 20 do 30 let a má pomáhat oddálit příznaky stresu a nedokonalého životního stylu, který tuto věkovou kategorii většinou provází. V řadě bylo celkem myslím 8 výrobků, ale já jsem si prozatím vybrala jen denní krém, abych ho mohla vyzkoušet a věděla, jak mi řada sedí. Abych měla péči kompletní, koupila jsem si ještě mycí gel a tonikum, které je u nás běžně dostupné, novou řadu jsem v našich drogeriích zatím neviděla.


Correcting Day Moisturiser - denní krém, který pleť hydratuje, vylepšuje její texturu a zmenšuje póry, je nekomedonní a vhodný pro všechny typy pleti. Krém používám zhruba 2 měsíce každé ráno a mohu jeho účinky jen potvrdit. Pleť je hladší a póry zmenšené, se zarudnutím v obličeji si moc neporadil, ale jinak mi naprosto vyhovuje. Má jemnou parfemaci a hutnější texturu než třeba Triple Active, ale rychle se vstřebává a je vhodný pod make-up. Má nádherný obal, který mě na první pohled zaujal, ta růžová je zkrátka neodolatelná. 


Čistící mycí gel - čirý mycí gel bez obsahu mýdla, který odličuje a čistí póry. Je určený pro normální až smíšenou pleť, obsahuje mentol a kyselinu salicylovou, která je známá svými pozitivními účinky na pupínky. Kvůli mentolu jsem se bála, že bude štípat v očích, ale je bez problémů, myji s ním obličej ráno a večer a skvěle odlíčí i voděodolnou řasenku.

Velvety Soft Toner - toner opravdu dostává svému názvu a pleť zanechává hedvábně hladkou, s žádným jiným tonerem jsem tenhle pocit ještě neměla, naopak mi pleť spíš stahovali a někdy i vysušovali, tenhle růžový zázrak zanechává obličej krásně hebký a čistý. Neobsahuje parabeny a je hypoalergenní, tudíž vhodný i pro citlivou pleť.

S řadou Skin Perfection jsem moc spokojená, vyhovuje mi a většinu toho, co slibuje, taky splní. Dělám si zálusk i na sérum z této řady a doufám, že se brzy dostane i na pulty našich drogerií.

Krásný den, vaše Evelin 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)