úterý 3. září 2013

Spotřebováno v Anglii

Přehled mnou spotřebovaných výrobků za posledních pár měsíců. Jedná se jen o pár výrobků, protože v Anglii trávím většinu dní s malou doma nebo na zahradě nenamalovaná a taky tu kosmetiku spíš nakupuji a svou sbírku rozšiřuji aniž bych předtím dotyčnou věc vypotřebovala - stará známá klasika.

Mezi oblíbence každodenně používané a tudíž už úplně vypotřebované patří následující:
 

 
Rimmel Match Perfection - jeden z nejlepších drogerkových make-upů, jaký jsem vyzkoušela. Jeho gelovou verzi mám doma u přítele a jsem s ní stejně spokojená jako s tímhle tekutým dvojčetem. Má skvělé krytí, dlouho vydrží a je za super cenu

Dermacol Invisible Fixing Powder - myslela jsem, že si vezu dostatečnou zásobu, ale bohužel na celý můj pobyt nevystačil, už se těším na nové balení, které mě čeká doma

Avéne termální voda - letní must have, tuhle miniverzi jsem měla jako dárek u nějakého časopisu, nenahraditelná věc na léto, cestování, štípance, spálenou kůži a dokonce i na štípance od komárů a vyrážky


SoapGlory Hand Food - všemi milovaný krém na ruce, který má krásnou těžko popsatelnou vůni, nosila jsem ho v kosmetické taštičce, domů jsem si koupila jeho velké balení s pumpičkou abych mohla mazat do alelůja

Vaseline Cocoa Radiant lotion - kakaové tělové mléko, které se stalo mým miláčkem a od té doby, co ho používám už nezapomínám na každovečerní namazání, do ČR jsem si koupila 400 ml balení

Secret scent expressions deodorant - cocoa butter kiss - nejvoňavější deodorant který jsem kdy měla, ale rozhodně nepatřil mezi ty nejlepší, co jsem kdy měla, pokud se někdy znovu podívám za velkou louži, určitě si za 3 dolary zase nějaký přivezu, ale nebude to můj parťák na letní horké dny, na ty prostě nestačí

L´oreal Elnett Satin - nejlepší lak na vlasy, jelikož je neslepuje a přesto zafixuje, stálice v mé péči o vlasy, takže si ho rozhodně koupím ještě mnohokrát, nejlépe hned při první návštěvě Drážďan

 
Tento článek je mým stým článkem na blogu. Chtěla bych moc poděkovat všem mým čtenářům.
Abych se vám trochu víc přiblížila, založila jsem blogu konečně i facebook a zamilovala jsem se do intagramu, takže mě můžete sledovat na všech frontách.
 
Děkuji moc, za to, že jste a že můj blog čtete :)
 
Vaše Evelin

2 komentáře:

  1. pekny clanok a gratulujem :) nech sa ti dari s blogom aj nadalej

    OdpovědětVymazat
  2. Nice blog and like the theme. Feel free to visit my new bloglet on Alcohol Is The Mother Of All Evils, really informative.

    Take Care

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)