pondělí 8. července 2013

Hyde Park Cycling

Když jsem při první návštěvě Hyde parku viděla kola na půjčení, bylo mi jasné, že to dříve nebo později musím vyzkoušet. Při návštěvě mého přítele bylo překvapivě hodně hezkých dnů, takže jsme nákupy v Londýně spojili s projížďkou na kole. Kolo si půjčíte za 2 libry a můžete jezdit půl hodiny, pokud jezdíte od 30 do 60 minut připlatíte si ještě libru a poté půjčovné stoupá strmě nahoru. Naše projížďka trvala asi 50 minut, objeli jsme celý park a bylo to moc fajn. Cyklistiku nesnáším, ale v tomhle podání jsem se do ní zamilovala. Na výlet jsem zvolila jednoduchý letní outfit, který se hodí na kolo i na následné nákupy. Tílko je z HM, mám ho ve čtyřech různých barvách a ve slevách jsem je kupovala za 79 nebo 29 Kč. Sukně je ze slev v Bershce zakoupená už v březnu. Baleríny jsou z Primarku.


Tílko  -HM, sukně - Bershka, baleríny - Primark



 
A co vy a cyklistika? Milujete nebo nesnášíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)