pátek 15. února 2013

Na Sv. Valentýna

Jsem také toho názoru, že lásku bychom si neměli dokazovat jen proto, že nám to přikazuje kalendář. My s přítelem si jí ale dokazujeme téměř každý den, a proto i na Valentýna. Nedáváme si veledary, většinou jen něco malého jako je spodní prádlo, čokoláda, já samozřejmě dostávám kytičku a zajdeme si na něco dobrého k véče nebo si něco ukuchtíme. Včera jsme byli na Valentýnském menu v naší nejoblíbenější restauraci a nacpali jsme se tak, že jsem málem praskla. Já jsem měla štvestičky ve slanině s toustíkem, steak z lososa na listovém špěnátě se šťouchanými bramborami a jako sladkou tečku cheescake s horkými malinami. Přítel si dal minicapresse, vepřovou panenku na fazolových luskách se slaninou a steakové hranolky a jako dezert měl flambovaný ananas se zmrzlinou v kokosové krustě. Ještě teď se mi sbíhají sliny, když o tom píšu.
 
Tady je můj včerejší outfit. Foceno ve špatně osvětlené předsíni rychle před odchodem, takže prosím neřeště stíny a to, že mám hlavu jako lebkouni, ale nechtěla jsem si jí uřezávat :)
Šaty HM, Pásek Primark, silonky Calzedonia, boty CCC
 
 
 
A jak jste trávili Valentýna vy?


Mějte se krásně, Vaše Evelin

1 komentář:

  1. Pěkné šatky, mám podobné a zrovna o nich chystám článek =)
    Jsem novou pravidelnou čtenářkou a budu ráda když zavítáš ke mně na blog a třeba se jí také staneš =)
    Inhotblog.blogspot.cz
    KKISS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)