pátek 28. prosince 2012

Vyhlášení Giveaway

Omlouvám se za zpoždění, ale dala jsem si na svátky volno od internetu. Děkuji Vám za účast v Giveaway, vybrat vítěze bylo těžké, ale jeden komentář mě zaujal už po prvním přečtení a hrozně moc se mi líbil, protože mi připomněl moje nejhezčí Vánoce a ještě jsem si vzpomněla na svého dědečka, který s námi už bohužel Vánoce 5 let neslaví.

Nebudu to tedy dlouho protahovat. Prosím fanfáry a vítězem se stává....

Minimalist Lady



kterou tímto prosím o zaslání adresy na můj mail, po Novém roce jí pošlu dárečky.

Jinak Vám všem chci popřát hezkého Silvestra a hodně štěstí, zdraví a lásky do roku 2013. Já odjíždím na hory, tak snad bude sníh :)




2 komentáře:

  1. A jejda, já si všimla až teď, že jsem vyhrála (protože jsem zvyklá, že mi přijde email v případě výhry a nic mi nepřišlo). Mám ti teda někam poslat tu svou adresu, nebo už je to pasé? Eliška :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mail jsem psala, ale asi nedošel, tak mi prosím pošli adresu na mail evelinbeauty00@gmail.com :)

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)