neděle 4. listopadu 2012

A co můj Ladybox?



Beauty boxy – zejména Birchboxy jsem dlouhou dobu obdivovala u zahraničních blogerek a tiše, no někdy možná i nahlas, jsem jim záviděla. Proto jsem byla nadšená, když krabičky krásy dorazily i do ČR a o to větší byla má radost, když jsem dostala příležitost obdržet Ladybox k zrecenzování.
První, co mě po rozbalení poštovního balíku upoutalo, byla krabička. Má krásné provedení, moc se mi líbí zavírání na magnety a kombinace růžové a černé barvy, trochu mě mrzelo, že rohy byly poškrábané, ale to je podle mého názoru spíš logistická chyba a na funkci nemá vliv. Krabičku obdivovala moje mamka a hned mě ujistila, že mi jí nenápadně vezme a někde doma využije :D

Ladybox obsahuje několik plných balení výrobků a několik miniaturek. Já jsem ve svém LB našla následující výrobky:

1.  Fleur de Santé Radiant Blush - Chesnut Glow, plné balení
hnědozlatá tvářenka v krásném balení s velikým zrcátkem. Tvářenka mi udělala radost, protože jsem si ráno před obdržením LB rozbila svou oblíbenou od Maybelline. Na první pohled mi přijde, že má hrozně moc třpytek, ale uvidíme, až jí vyzkouším na obličeji.
2. Řasenka Yves Rocher – Noir, plné balení
řasenka je podle popisu obohacená o olej z kamélie, který má pečovat o suché řasy. Já mám momentálně řasenek asi 5, takže si tuhle nechám stranou na později.
3.  Yves Rocher tělové mléko, 300 ml plné balení
tohle mléko je vánočním předskokanem, do obchodů se tato limitovaná edice ještě nedostala, voní po pomerančích a grapefruitu. Myslím, že z něj bude velmi pěkný vánoční dárek.
4. NIP + FAB Tělové máslo Coconut Latte 50 ml
 Hydratační tělové máslo, které obsahuje bambucké máslo, příjemně voní po kokosu, má světle hnědou barvu, dobře se roztírá a rychle se vsákne do pokožky.
5. Pure Fiji exotický masážní a koupelový olej – pinneaple – 29 ml
 Tenhle olej mě moc zaujal, voní nádherně, myslím, že ho budu používat hlavně jako koupelový a že malé balení za chvíli zmizí
6. Reniu obličejové a tělové máslo – Plumérie 
Máslo je hodně parfémované, voní po konvalinkách. Vzhledem k mé smíšené problematické pleti ho budu raději používat pouze jako tělové a obličej s ním trápit raději nebudu.
7. Kakaový energetický nápoj – kakao mám moc ráda, i když víc ujíždím na čajích, ale těším se, až si ho uvařím. Myslím, že i obyčejné kakao dodá tělu energii, pokud obsahuje aspoň trochu kakaových bobů, takže na tuhle energetickou verzi se těším.
8. Posledním výrobkem byla tahle kouzelná kosmetická taštička, která má parádní velikost, hned jsem se do ní sbalila na víkend u přítele.


Součástí LB je kromě výrobků také zapečetěný dopis, ve kterém si na jedné straně můžete přečíst podzimní povídání Lady a na druhé se o každém výrobku dozvíte více. Dále najdete také letáčky a vouchery – slevy do Yves Rocher, sleva 40 % na Lussil Famouslash a 100 Kč slevový kupon do Fleur de Santé a katalogy zmíněných firem.

Jako celkový se mi LB moc líbí, krabička je úchvatná, pečeť na dopisu přidává na tajemnosti, důležitosti a výjimečnosti. Líbí se mi, že obsahuje značky, které jsem dosud neznala (kromě Yves Rocher). Trochu mě zamrzelo, že jsem ve svém našla dvě tělová másla. Myslím, že by bylo lepší, kdyby bylo jen jedno a pak vzoreček jiného výrobku (na výběr byl šampon nebo mléko).

Výrobky v LB budou postupně personalizovány pro jednotlivé objednavatelky, tak, aby výrobky co nejvíce seděly potřebám vaší pleti, na což se já moc těším a určitě tedy objednám další.

Týmu Ladyboxu bych chtěla ještě jednou moc poděkovat za poskytnutí boxu a držím jim palce do dalších měsíců.

Pokud se o Ladyboxu a výrobcích chcete dozvědět více nebo si objednat svůj první, můžete zde. 

A jak jste na tom s BeautyBoxy vy? Máte objednáno, vyzkoušely jste nebo to jde mimo Vás?

Těším se na komentáře. Hezký začátek nového týdne

Vaše Evelin

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)