neděle 3. června 2012

Zkouškujeme

Jak jsem Vám slíbila v tomto článku dneska Vám ukážku jedny ze šatů, které jsem si v koupila v Drážďanech. 
Vzala jsem si je na zkoušku z němčiny minulý týden, kdy ještě bylo krásně. Co mě na šatech hrozně překvapilo byl materiál, je neskutečně příjemný, ani jsem si je nechtěla sundat. Navíc šaty dělají hezkou ženskou postavu, takže jsem se v nich cítila moc dobře. Takže šaty jsou ze Zary a botky z CCC, jinak jsem měla jen obyčejné perličkové naušnice.








Doufám, že to dešťové počasí brzy přejde a budeme moci gumáky vyměnit za sandálky.


Mějte se krásně, Vaše Evelin

10 komentářů:

  1. Ty šaty na tvojí postavě nemají jedinou chybu! Opravu ti to moc sluší :) achjo taky bych chtěla takhle vypadat :P Chválím :) Džejný

    OdpovědětVymazat
  2. jeee ty saty jsou bozsky! zavist!
    Prijmi nase pozvani na GIVEAWAY:
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Zkus své štěstí!

    OdpovědětVymazat
  3. šaty jsou pěkné =), ale já jsem se hned zamilovala do těch lodiček! jsou krásné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji Vám slečny za pochvalné komentáře, na postavě mám co vylepšovat, ale moc jste mě potěšily :)

    OdpovědětVymazat
  5. prekrasne saty :) a tie topanky....wooooow :)

    OdpovědětVymazat
  6. krasne su fakt, pripajam sa:)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ten výstřih na zádech, krásně rafinované :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)