čtvrtek 2. února 2012

Řasenkové recenze - 1. část

Byla jsem jednou milou čtenářkou požádána o více recenzí, takže jsem se rozhodla udělat recenze na řasenky, které mám doma. Používám jen řasenky, které jsou běžně dostupné v drogériích, protože i ty udělají výbornou službu a mě je prostě líto dát 1000 Kč jen za řasenku, ale tak někdy v budoucnu si třeba dražší řasenky pořídím, ale nyní jsem spokojená s tím, co mám doma. Zatím mám připravené dvě části, dnes vám představím 4 řasenky mojí nejoblíbenější značky a to Maybelline.

Nejdříve fotka mého nenamalovaného oka, abyste mohli vidět, jak řasenky fungují.




1. Colossal


Podle Maybelline: Díky speciálnímu složení s kolagenem a mega kartáčku získáte kolosální objem řas! Jedním tahem a bez žmolků!
Můj názor: Tuhle řasenku používám už hrozně dlouho, myslím, že tohle je moje čtvrté balení. Byla to vůbec jedna z mých prvních řasenek a ráda se k ní vracím, protože podle mě nemá konkurenci. Výborně se nanáší, s kartáčkem se dobře pracuje, barva se nedrolí a nevytvářejí se žádné žmolky, takže dávám výrobcům za pravdu a popis opravdu sedí. Co se týče objemu, ten podle mě není až tak kolosální, jak by mohl, ale i přesto jsem spokojená, Nyní jsem si koupila její vodě-odolnou verzi, tak jsem na ní zvědavá. Podle mě je to jedna z nejpovedenějších řasenek a určitě se k ní budu stále vracet.
Cena: normálně cca 189 Kč, v akcích za 149 Kč


Kartáček


Řasenka v akci


2. One by One



Podle Maybelline: The One by One se dostane ke každé řase a dodává jim výrazný a viditelný objem. Nový, ergonomický kartáček z elastomeru Lash Catcher má eliptický tvar a perfektně kopíruje obrys oka. Je velmi pružný díky měkkému, poddajnému materiálu, pročeše a oddělí řasy bez škubání nebo tahání. Je to kartáček s trojím efektem. Každou řasu zachytí, obarví a nakonec oddělí.
Můj názor: One by One jsem chtěla vyzkoušet už když jsem poprvé viděla reklamu. Slibuje oddělení řas a žádné žmolky a to zase splnila. Musela jsem si zvyknout na speciální kartáček, ale po pár použitích už mi to nedělalo problém. Řasenka ale podle mě moc nepřidá na objemu, tím, jak odděluje řasu od řasy je sice krásně nalíčí, ale taky pěkně rozdělí, takže bych jí rozhodně nedoporučovala někomu, kdo má málo řas, protože by to ještě více vyniklo. Jinak se mi hrozně líbí barevná kombinace obalu, z té jsem nadšená.
Cena:  229 Kč


Kartáček

Řasenka v akci





3. Falsies


Podle Maybelline: České stránky jsou tedy hoodně zanedbané, Falsies tam ještě vůbec v nabídce nemají, takže jsem čerpala z jiných zdrojů. Díky spojení jedinečné řasenky a nového typu kartáčku vzniká vzhled dokonale hustých řas, které jsou až 3x viditelnější! Řasenka obsahuje pro-keratin, který napomáhá zvětšovat objem, a prodlužující látky, které poskytují okamžité výsledky. 
Můj názor: Zaprvé jsem byla strašně nadšená z obalu s kraječkou, ten mi přijde roztomilý. Ze všech řasenek Maybelline dělá Falsies asi nejhezčí řasy, krásně je obalí, natočí a prodlouží. Kartáček má perfektní zahnutí, ale na spodní řasy se používá docela špatně. Co mě ale nejvíc zklamalo je konzistence a výdrž řasenky. Hrozně žmolkuje, obtiskává se nejen při líčení ale prostě během celého nošení a cca po 3 hodinách se začne na očích drolit a máte černo všude kolem. Nevím, jestli to tak mám jenom já, ale vydrží hezká jen chvíli, což mě hrozně naštvalo, protože se mi hrozně líbilo, jak řasy po nanesení vypadají. Já osobně si další už asi nepořídím.
Cena: 189 Kč
Kartáček

Řasenka v akci
4. Great Lash

Podle Maybelline:Jedna z nejúspěšnějších řasenek s 35letou tradicí na trhu.Exkluzivní složení Great Lash Blackest Black obsahuje 2x více ebenově černého pigmentu než tradiční řasenka. Požadovaný objem řas vytvoříte podle počtu nanesených vrstev, a to od přirozeného vzhledu až po mimořádně husté řasy. Řasenka je dermatologicky testována a je vhodná pro citlivé oči i nositelky kontaktních čoček.
Můj názor:  Vůbec mě nepřekvapuje, že už je řasenka na trhu takovou dobu. Podle mě by jí měla každá mít ve své kosmetické taštičce a to nejen díky její velikosti. Viděla jsem jí i v seriálu Džungle rtěnek :) Kartáček řasenky je malý a rovný, prostě úplně obyčejný, ale o to lépe se s ním zachází. Skvěle nalíčí i spodní řasy, jedinečná je samozřejmě barva, která je opravdu černočerná. Vydrží na řasách celý den a nikde ani stopa po žmolcích.
Já mám teď vodě-odolnou verzi, se kterou jsem maximálně spokojená. Nosila jsme jí celé léto i na koupálko a nikdy mě nezklamala, jinak jí nosím hlavně na cvičení nebo když je venku počasí pod psa a já vím, že než dojdu na autobus, roztekly by se mi s normální řasenkou oči. 
Cena: 95 Kč
Kartáček

Řasenka v akci

Jinak jsem při recenzování s hrůzou zjistila, jak dlouho už některé řasenky mám a musely letět do koše. U řasenek je velice důležité dodržovat doporučené datum "spotřeby" . Pokud řasenku používáte téměř každý den, rozhodně ji vyhazujte po 3 měsících, přece jen se aplikuje k očím a ty jsou nejcitlivější z celého obličeje. 
Doufám že se Vám článek líbil, a že bude nápomocný třeba při vašem dalším rozhodování při nákupu nových řasenek. Druhý díl by se měl objevit v průběhu příštího týdne.


Vaše Evelin


P.S. Pokud se Vám článek líbil, můžete kliknout na Líbí se mi to pod článkem a hlasovat tak pro něj na Zaria.cz - díky moc :)

2 komentáře:

  1. Téda tak to by mě nenapadlo že se musí řasenky vyhazovat po třech měsících, já mám řasenku vždycky tak na rok

    Na mém blogu právě probíhá Giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře :o)