neděle 27. listopadu 2011

Mini nákupy v Drážďanech

Předem bych se chtěla omluvit, že jsem nepřidala nový článek už takovu dobu, ale v našem bytě se záhadně ztratil foťák a není k nalezení, a proto jsem dávala dlouho šanci tomu, že ho objevím abych mohla konečně přispět dalším dílem do mého blogu.....No bohužel foťák se nenašel, takže dnešní příspěvek nebude, co se týče fotek, moc kvalitní....


V sobotu jsem byla s babičkou na nákupech v Drážďanech, jezdíme tam spolu už 5 let vždy dvakrát do roka, v létě na slevy, v zimě pro dárky. Teď byl tedy čas na vánoční dárky. Byla jsem tedy dost znechucená davem lidí, který mluvil víc česky než německy, takže jsem si nákupy patřičně neužila. Dlouho jsem v obchodech nemohla najít nic, co bych "nutně potřebovala" až jsem došla až do HM. HM je po Bershce můj nejoblíbenější obchůdek a opět nezklamal. Koupila jsem si krásná trička, šaty a vestičku, ale všechno zkonfiskovala babička pro ježíška :D takže dnes Vám ukážu jen kosmetické blbůstky, co jsem si koupila. Do sbírky mi přibily dva lesky a dva balzámy na rty, mám je necelých 24 hodin a už je miluju. Všechny lesky krásné voní a balení s Mickyem a Minie je úžasné :-) A jako vždy jsem si koupila i perka do vlasů, já je asi musím jíst spolu s gumičkama do vlasů, neustále mi chybí. 

Balzámy na rty odstíny Berry Love a Vanilla Kiss, lesky na rty: Cherry Lips a Right Red

A ještě jednou roztomilé balzámky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře :o)